Du är varmt välkommen att ringa något av våra kontor under våra öppettider – tiderna hittar du här nedanför.
Du kan även nå oss via e-post.
Information om supportärenden
Vi är ett litet team vilket gör att vi ibland har svårt att hinna med alla ärenden så snabbt som vi skulle önska.
Därför är det extra värdefullt för oss – och för dig – att ditt ärende hamnar på rätt plats från början.
Privatperson
Har du köpt din produkt i butik eller har du frågor som rör skötseln av din möbel? Då ber vi dig vända dig direkt till butiken du köpt din möbel eller Leathermaster-produkt för rådgivning och support.
Webbshopskund
Kontakta oss på support@leathermaster.se. För snabbare hantering, ange gärna ditt ordernummer i ämnesrubriken.
Återförsäljare
Skicka ditt ärende – gärna med bild – till support@leathermaster.se.
Du kan även hitta svar på de vanligaste frågorna i vår praktiska Problemlösare eller varför inte kolla in
Möbelskolan där du kan lära dig mer om olika material och möbelvård.